"Autópályakezelő zéerté"

 2013.03.20. 13:24

Ma reggel a TV2 "Tények reggel" című műsorát hallgattam, amikor egy érdekes témára felkaptam a figyelmem..:

Hát igencsak érdekessé sikeredett az utolsó mondatok egyike, miszerint az autópályák felújítása sokba kerül. Akkor most élnék az alkalommal, és felhívnám a figyelmet arra, hogy az autópálya matrica is sokba kerül!

A 4 napos matricát eltörölve behozták az egy heteset, ami egy D1-es kategóriára vonatkozólag 2975 Ft-ot, havi viszonylatban 4780 Ft, még az egy éves autópálya matrica 42 980 Ft-ot jelent egy autósnak.

Sajnos nem találtam újabb kimutatást, illetve eredménykimutatást, de  lényegében ez is megteszi bemutatásnak:

http://www.autopalya.hu/Root/Sites/Autopalya-HU/Kozerdeku/Gazdalkodas/2011-AAK-merleg-es-eredmenykimutatas.pdf

Látszik, hogy az az AAK (Állami Autópálya Kezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság) nem egy veszteséges vállalat, mi több elég szépen keres az ott dolgozó 1017 alkalmazott.

Na, most jön a képbe Bakó Attila vezérigazgató, és társa Mihályi Máté általános vezérigazgató-helyettes. A vezérigazgató  alapbére: 1 850 000 Ft / hónap + Jutalék (Hagy ne soroljam fel, milyen jutalékok járnak neki). Mihályi Máté  vezérigazgató-helyettes alapbére: 1 400 000 Ft / hónap+ jutalék(ok).

Szóval mindenki jogosan van felháborodva, hogy az autópályák minősége az utóbbi időben elég szépen leromlott. Persze garanciálisan javítják az utak nagy részét, nyilván silány minőségű aszfaltból, ami maximum egy télnyi szezont bír ki. És IGEN! Szépen, magyarosan kifejezve : SZAR!

Megint csak felelősöket keresve telefonálgattam a AAK-hoz, hogy indokolják már meg, hogy miért nem olyan az autópályáknak a minősége, mint amit a nehéz munkával megkeresett pénzemért elvárok. Érdemi választ nem kaptam, csak dadogott a kisasszony... Szóval, mint megénekeltem az előző posztomban, nincs, és nem is lesz felelős ezért senki.

Kérdem én:

Miért nem fordít jelentős összeget a kormány az autópályák megépítésére? (Van miből, mondjuk a kormányzati negyed helyett)

Miért nem tesz a kormány semmit, annak érdekében, hogy ne fagyasszák be azokat a pénzeket, amik Magyarország útjainak felújítására van szánva?

Az új Széchenyi-terv miért nem ad lehetőséget pályázni az utak felépítésre?

Miért nem hozzák vissza a 4 napos autópálya matrica használatát, hogy ne keljen szerencsétlen autósnak 1 heteset vennie, pedig csak egyszer akar menni Budapestre-és vissza?

Most sem tudok összegzésképp mást mondani, minthogy a magyar kormány NEM ÉRT HOZZÁ, és nem úgy állnak hozzá, hogy az elfogadható legyen a magyar állampolgárok számára!

Lenne miből, lenne honnan, és lenne miért felújítani Magyarország útjait. De ameddig egymásra mutogatás, sikkasztás, hatalmas, indokolatlan bérek kifizetése megy megint csak cselekedet helyett, addig nem fog menni.


Egy idézet a végére: "A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak" (Edmund Burke)

Címkék: Magyarország Autópálya

A bejegyzés trackback címe:

https://mifolyikittt.blog.hu/api/trackback/id/tr875150063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása